Rabu, 07 November 2012

Beliebers Said All About Justin Bieber


From : Seruni Widya Ariani ( fny33@yahoo.com ) From aye-aye aye to swag, from baby to boyfriend, from love me to as long as you love me, from OLLG to Out Of town Girl, from never say never to believe, from you Smile to Die In Your Arms, from my world to Around the world, from One time to One Love. But, Kidrauhl still Kidrauhl. We never lost it :’* we all know he’s grow up but one. Kidrauhl is always kidrauhl

From : Indri Berliani ( Berliani.indri@yahoo.com ) Awalnya aku tak mengenalmu, dan aku tidak pernah menyangka akan mengetahui banyak hal tentangmu, pertamanya aku melihat dia di youtube dan kata pertama yang aku katakana adalah “waw” suara dia bagus. Dia keren. Dia adalah JUSTIN BIEBER. Pada saat itulah aku mencari hal banyak yang berhubungan dengannya. Aku adalah seorang beliebers yang setiap hari mencari banyak tentang JUSTIN BIEBER

From : Rizky Suryaning Utami ( rizkysuryaning@yahoo.com ) Justin Drew Bieber is the best singer that I’ve known. My inspirations, one of person who gives me more spirit and makes me #BELIEVE. Love you so much JustBiebs

From: Gita Cahyani ( gitacahyani@gmail.com ) “JUSTIN BIEBER” he is my idol, I admire Justin since 3 years ago. Justin give me more spirit to do things. I learned a lot from him, I want to be somebody like him

From : Ka Widia –my sistah- ( widiayanti36@yahoo.co.id ) Justin itu mendekati perfect dan bisa menjadi inspirasi untuk orang banyak dengan talent yang dia punya. Justin tu suaranya bagus, dancenya oke, lagu-lagunya enak dan bakat yang dia miliki luar biasa

From : Tiara Yalita –mah best friend- ( tiarabieber56@yahoo.com ) Justin Drew Bieber . The boy who colors my life with everything he does. Who makes me smile when I cry, who makes me laugh when I even can’t smile, he makes me feel complete, he always there for me when I am down. He is an angle who forgot how to fly. He is not try to be perfect and nobody’s perfect but he is more than perfect to me. 1 way, 2 say, 3 words 4 Justin. I Love You

From : Aprilia ( apliria_1126@yahoo.com ) Hay aku April. Aku pengen bagi cerita nih tentang JB. Akhir-akhir ini di grup whatsapp aku ada haters. Dia pura-puraj adi swaggie. Dia juga sempet ganti nama grup menjadi “Kumpulan Haters JB”. Sebenernya aku ga terima tapi, kalo aku marah sama saja aku setuju dengan dia. Aku diam aja, tapi dalam lubuk hati aku, sebenernya aku mau bilang sama beliebers yang laen untuk ga marah. Kita harus seperti juju. Walaupun haters yang ga suka sama dia, tapi dia ga pernah marah. Dia mungkin tersenyum dalam hati. Mungkin dia juga selalu berfikir ,eskipun ada haters tapi ribuanorang yang saying sama dia akan selalu dekat dengannya untuk menghiburdan mendukung apa yang dia inginkan.


0 komentar:

Posting Komentar